본문 바로가기
원어민영어 배우기

원어민이 사용하는 영어, 내가 원하는 것을 입고

by 세못없내안뿐 2022. 8. 2.
320x100

I wear what I want, say what I want. 나는 내가 원하는 것을 입고, 내가 원하는 것을 말한다.



I can't eat what I want, wear what I want, keep my hair and nails the way I want! 먹고 싶은 거 먹고, 입고 싶은 대로 입고, 머리도, 손톱도 내 맘대로 할 수 없어!(파-먹고 싶은 걸 먹을 수도, 입고 싶은 걸 입을 수도, 머리랑 손톱을 원하는 대로 유지할 수도 없어!)

 

So... we couldn't afford the nice apartment just the two of us, right? Hardwood floors and a washer/dryer. What can I say? I want what I want.파-우리 둘이서만 살 수 있는 좋은 아파트는 아니었지? 단단한 나무 바닥과 세탁기/건조기. 나는 어떡하니? 나는 내가 원하는 것을 원한다.

We took a look at your website, Sekou, and you've been openly critical of America and supportive of its sworn enemies. I know what protected speech is. I can say what I want. 우리는 당신의 웹사이트 Sekou를 살펴보았고 당신은 공개적으로 미국에 대해 비판적이었고 맹세한 적들을 지지했습니다. 나는 보호된 연설이 무엇인지 압니다. 내가 원하는 것을 말할 수 있습니다.(파-우리는 당신의 웹사이트를 보았습니다, Sekou. 그리고 당신은 공개적으로 미국을 비판하고 그것의 맹목적인 적들을 지지했습니다. 나는 보호되는 말이 무엇인지 안다. 난 내가 원하는 걸 말할 수 있어.)

All right, I'll give you the money. But we do the movie my way. I want what I want. And you know what I want. That's not cool, man. 알았어, 돈 줄게. 하지만 우리는 내 방식대로 영화를 만듭니다. 나는 내가 원하는 것을 원한다. 그리고 당신은 내가 원하는 것을 알고 있습니다. 멋지지 않아.

Yo, I'll tell you what I want what I really, really want What I want, what I want I'll tell you what I want I want. Yo, 내가 정말로 원하는 것을 말해줄게 내가 원하는 것, 내가 원하는 것을 말해줄게.

The thing is... What l...what I want to say, what I'm. Yes? Yes, Kevin? Let's do it.

 

 



320x100

댓글